Rendier se kraal

Thursday, January 19, 2006

Kosfiemies



Ek eet alles...wel, bykans alles. Ek het my gunsteling disse, maar ek staan nie terug om iets nuuts te probeer nie.
Nou lees ek gisteraand 'n artikel op bl.5 van Die Burger, oor 'n Brit wat dood is weens kosfiemies. Die man het nie van groente en vrugte gehou nie en sodoende ernstige gesondheidsprobleme ontwikkel...of so het hulle dit laat klink. As mens verder lees, lees jy dat die man omtrent net McFries geeet het. Nou daar het hy mos sy groente ingekry, of hoe?

Hier's 'n uitdaging vir julle: Volgende keer as jy in 'n restaurant kos bestel, bestel iets wat jy nog nooit voorheen gehad het nie...Enchilladas by die Spur, 'n Steak wat jy nog nie voorheen gehad het by Cattle Baron nie, Eel by CTFM, Vindaloo by House of Spice. Gaan mal.

Probeer dit, "You only live once!"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home